MIN LÅNGHELG


Valborg:Robin,Evelina,Emilia,Julia,Naomi&Julia

Hej, min lång helg har varit underbar!

Fredag: jobb och sedan mys med Robin.
Lördag: slappdag och sedan grillplanka, film & sleepover tillsammans med Josefin och Tilda.
Söndag: mys med Erica, tacos, efterrätt, spel & film. Sedan mys med Robin.
Måndag: valborg firades hemma hos Naomi med fest med trevligt folk, dock blev det bara en bild eftersom jag glömde av kameran.
Tisdag: Vaknade hemma hos Naomi bredvid älsklingen min, åt frukost i solen och sedan åkte vi hem till Robin. Har spenderat resten av dagen i solen (bränt mig...) har även fått en ganska så står flis i foten, gör skit ont och kan knappt gå... illa! Men detta förstör ingenting, har haft en grym helg.
TACK NAOMI, ROBIN, TILDA, JOSEFIN, ERICA & alla andra som gjorde min helg till det den var.

Nu skall jag avsluta kvällen tillsammans med min pojk och top model 17. ♥
Beställde förresten 3 st mobilskal från fyndiq.se (ett usa, ett genomskinligt och ett vitt läder fodral) Fydiq har rea nu så tips att kolla



Imorgon och på torsdag blir det ingen skola för mig.
Skall spendera dessa dagar tillsammans med underbara Tilda, vi skall plugga massa och förhoppningsvis ta bort en hel del från våra "to do list"!
Kameran är med så kommer antagligen upp bilder med lovar inget!
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: