MY FREE WEEKEND


Går nästan inte att beskriva hur skönt det har varit med en ledig helg.

I fredags slutade jag klockan 14 och mötes då upp av naomi, handlade lite mat och åkte sedan hem till henne då vi lagade middag. Blev kyckling med fetaost och citron i ugnen, med sallad och värmd getost med nötter och honung. Var så himla gott så måste verkligen göra om detta snart. Drog sedan ut på en härlig men kall promenad nere vid havet (bilderna ovan), drog sedan hem till henne för att byta om till slappis kläder och fixade sedan jordgubbar, melon och yollibox, som vi åt framför tvn.

I lördags så vaknade vi tidigt och åt en god frukost och slappade framför tvn hela morgonen, åkte sedan till stenungsund där robin hämtade upp mig för en tripp till torp. Fick köpt mig en ny bikini och en keps, passar perfekt för kreta. Åkte sedan hem till honom för middag och lördags mys. Så himla behövligt! ♥

Idag så drog jag och älsklingen till bäckebol direkt efter frukosten, han fick köpt sig en ny dator och jag fick köpt mig nya träningsbyxor och en ny träningstshirt. Båda från favoritmärket nike running. Åkte sedan hem till robin igen för att äta grillat. Blev grillad oxfilé, champinjoner, majskolvar, tomater, korv m.m. på spett, så himla gott och god sallad till det. Nu sitter jag i sängen och kollar på star wars som går på tv, men skall nog strax lägga mig. Börjar tidigt imorgon! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: