+++




Tänkte visa mina nya ljushållare som jag köpte förra veckan.
Tycker att dem är jätte fina! Så skall snart tända dem för att sedan sätta mig ocg plugga fysik, skall nog även ta med en kopp te och sätta på ett avsnitt Gosip Girl. (efter handbollen)

Jag har precis målat mina naglar, i den nya färgen som jag köpte på Ullared igår.
Ser bättre ut i verkligheten och så har jag inte hunnit ta bort det som hamnat utanför, men gillar det iallafall skarpt! Detta blir nog mitt nyårslack.

Blir ingen mer uppdatering idag, så säger godnatt!
PUSS
Bella Davis

haha ne jag är född smal , hade väl bara tur antar jag =)

men mitt tips är väl att äta rätt och ofta i små portioner och på de röra på sig så mycket som möjligt =) ( dock äter jag ungefär skit varje dag ) måste skärpa mig ;) KRAAM! <3

laura-maradam

Lovely color on the nails :) Such a Xmas mood!



Have a nice day!!

xxx

2011-12-06 @ 10:35:44
http://mar-adam.com
Anna

supersöta ljushållare ! var är de ifrån ? :)

2011-12-06 @ 14:08:56
http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: