SATURDAY


in the first row from left:  499.95 kr / 499.95 kr / 499.95 kr

on the second row from left:   399.95 kr / 399.95 kr / 199.95 kr



Gårkvällen kan förklaras med ett ord: soft.

Blev att kolla på tv med Robin och Linus, sedan när Linus drog så kollade jag och Robin på en romantiskfilm. ♥ Tidigare igår så var vi på gymmet, så solade solarium... Inte så lyckat eftersom jag brände mig i ansiktet, ser fortfarande ut som en tomat....

Nu sitter jag och Robin i hans soffa och skall plugga.
Jag skall såklart plugga fysik som vanligt och Robin skall plugga religion och matte b. Men skönt att få det tråkiga gjort, för ikväll väntas det nog Harrys med trevligt folk och imorgon drar jag ocg killarna till Ullared! Hoppas jag får köpt de sista julklapparna, skulle vara skönt! :)

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: