26



Två underbart fina bilder från Oracle fox.

Jag är lycklig.
Så klart har man mycket i skolan och är stressad över att man inte tränar tillräckligt och äter för mycket onyttigt i all stress. Men om man bortser från detta så är jag lycklig. Jag har en pojkvän som älskar mig och det är nog något av det bästa som finns, igår hade vi 26 månader! ♥ Det är helt sjukt hur fort tiden går!

Hämtade min Iphone idag och sedan så fick jag reda på att jag är ledig imorgon, bara sådana små saker gör mig så himla glad! Det ger mig mer tid för att plugga på allt tråkigt som Fysik och Teknik, men sådant som är viktigt.
Jag hinner också vila upp mig lite, eftersom jag känner att jag håller på att bli sjuk....

Till helgen åker jag och min vän Sara till Mariestad och spenderar våran helg där.
Skall bli så skönt att komma bort lite; vi skall shoppa, gå på julmarknad, äta gott och bara ha det bra! ♥

NU: måla naglarna och plugga.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: