GÖTEBORG





Lite mobilbilder från dagen.

Idag var det min enda lediga dag denna vecka, eller är ledig på lördag och söndag också iof!
Så idag passade jag och Robin på att åka till Göteborg för att shoppa (visar sedan), sedan så åt vi på Jenses och köpte lite fika för tåg-resan hem.
Så har haft en super mysig dag med min kärlek! ♥

Har inte uppdaterat på en tag pågrund av att jag har jobbat 06.45-16.00 Måndag och Tisdag och sedan så spelade jag match sent på måndagen och igår så drog jag och Robin på förfest hos Mikeal och drog sedan till Göteborg för att dra på Hard Rock XXL.
Dock var det så sjukt mycket folk där, så var typ omöljigt att komma in.... Så drog till Donken och sedan hem till Robin igen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: