NEW IN



Idag efter skolan så åkte jag in med min vän Johanna till torget.
Hon skulle till baken och göra lite ärenden och jag var tvungen att vänta på min pappa som slutade klockan 4, så efter att vi hade vart på banken tog vi oss en fika på Expresso House.
Efter att ha suttit där ett bra tag och bara tagit det lugnt, så tog vi oss en liten tur på torget. Köpte mig då lite bra att ha saker. (bilden)

Det är andra gången som jag köper Clear-up stripes (55kr), tycker att dom funkar jätte bra verkligen!
Ikväll skall jag även ge mig en ansiktsmask
(22kr), tyckte att denna verkade väldigt bra med lera och mineraler från döda havet. Den skall balansera och djuprengöra! :)
Foundationpänseln fick jag faktiskt, eftersom jag tyckte att dom de sålde på Kicks var för stora och inte fick plats i sminkväskan! Billigt och bra ♥


Har även hämtat min iphone idag, men dock måste jag fixa lite saker innan jag kan annvända den.... Men förhoppningsvis imorgon eftermiddag är det klart! :)

NU: plugga....

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: