NEW IN



Denna snygga väska köpte jag i Mariestad, gick på 399 kr bara.
Riktigt nöjd! Inte för stor och inte för liten.


Köpte lite mer, men inget speciellt att visa eftersom det är presenter/julklappar. (hemliga saker ju)


Lite skönt att vara hemma igen.
Pappa har julstädad och det hängt upp lite stjärnor i mina fönster. ♥ Perfekt nu när det är 1:a advent!
Nu kollar vi på tv och bara tar det lugnt, jag, pappa och lillebror. Snart skall jag nog lägga mig och kolla på ett avsnitt Gossip Girl innan jag tar och sover. Dock måste jag packa upp väskan innan jag får unna mig den tiden...

Imorgon väntas det först sjukhuset och sedan så blir det att åka hem till älsklingen min.
Saknar honom ♥

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: