30%



Imorgon har Cubus 30% på alla kläder och accessoarer.
Så kom på att jag har sett denna underbara tröja på där och eftersom det är 30% så blir det bara 279.3 kr ;) Bra va? haha
Imorgon skall ju även jag och Robin till Göteborg för att leta lite kläder för halloween och äta middag, så skall nog ta mig en titt inne på Cubus + måste in på Vilas nya butik! :)


MEN VILKEN FÄRG SKALL JAG KÖPA?
Alla tre är lika fina...


Idag har jag och Robin varit på gymmet. Där jag både solade och tränade, härligt!
Nu kollar vi på bröstcancer-galan och bara tar det lugnt. Funderar på att dra med mig Robin ner nu för att hämta lite frukt, digestiv-kex och dricka. MYS ONSDAG ♥

Blir nog att sova sedan, så godnatt!
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: