A LONG DAY



Foton från när jag väntade på pappa efter skolan.

Idag har jag hunnit med massa saker!
På lunchen så åkte jag och Petra till Thaien och åt, sååå gott! Efter Skolan så gick jag och väntade på pappa, fick vänta ett tag, men som tur hade jag fin utsikt så det funkade helt okej. När jag väl kom hem så städade jag mitt rum, bytte sängkläder och satte upp min vägg text med "Carpe Diem". Blev väldigt fint, kan visa bild imorgon!
Sedan så tog jag min andra Gardacil spruta och drog sedan till Stenungsund och hämtade Sandra för att sedan dra mot träningen.
Kunde dock inte följ följa träningen... Har så ont i mina benhinnor och i mitt knä...
Så åkte hem tidigare och nu har jag duschat, tagit tablett, masserat med tigerbalsam och dryckit varm te + var lite onyttig och tog en nybakt kanelbulle! ;)

Men nu skall jag borsta tänderna och sedan sova!
GODNATT ♥
alice

Jag köpte busskortfodralet på Bokia;)

2011-10-04 @ 20:40:17
http://allisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: