ϕϕΟ


Idag har det varit en bra dag.
Har fått gjort ganska så mycket; pluggat, vilat, städat och tränat.

Men nu skall jag ta sova, skola imorgon!
Sovmorgon till 08.15 iallafall och sedan så har jag bara en lektion och sedan så skall jag vara "värd" för 9orna som skall kolla på Teknik programet.

SOV GOTT, PUSS!



Jag har kommit fram till två saker idag som jag skall ta tag i och båda handlar om mig.

  1. Ta tag i Fysiken på riktigt, skall fan klara provet den 14 december.

  2. Sluta äta gott som t.ex. kakor och godis. Försöka ta en klementin ifall jag blir sugen på något och sedan minska på ris, pasta och potatis. Sedan skall jag även träna mer, nu när benhinneinflamationen äntligen är borta! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: