FRIDAY

Kunde inte uppdatera igår, åkte nämligen till Farmor och Farfar direkt efter skolan där jag åt middag, övningskörde och pluggade. När jag väl kom hem så var jag så trött att jag gick och la mig direkt...

MEN IDAG ÄR DET FREDAG!

Efter skolan så drog jag och Petra till torget där jag hittade mig en jätte fin svart blus och den skall jag ha på mig ikväll!
För ikväll är det Berså som gäller, men innan det så är det förfest hos Wictor. Så jag och Robin får snart göra i ordning oss för att sedan ta 20.10 bussen till Göteborg! :)

Skall försöka fota lite ikväll, så tråkigt när jag inte har några bilder att bjuda på...
Men händer det inget speciellt så finns det inget att visa heller :)

Ha en bra Fredag!
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: