NAILS



Så här fina blev mina naglar, tack Erica! ♥

Har dock kommit lite text på huden också, men skall tvätta bort det sen.

Hur man gör:
1. Måla t.ex vitt naglack och låt det torka.
2. Riv ut lite texter ur en tidning, doppa i vatten och tryck ungeför en minut. (nytt papper för ny nagel)
3. Måla över med topplack så att texten håller sig.



Har haft en mysig tisdag, men skall nog snart gå och lägga mig!
Behöver min skönhetssömn. (a)

PUSS
Anonym

Åh, coola naglar! Tack för tipset, det ska jag göra imorgon. Kan du inte lägga upp mer på hur du gör för att måla så fina naglar? Hur du gör (steg för steg)? Och enkla tips på hur man gör bara? (som tex. det med texten. Det var en ovanlig grej, som verkar vara så otroligt enkelt) Det hade varit roligt om du skriver lite om tips på naglar också, hur man målar och så. :)



Fin blogg:)

2011-10-13 @ 19:08:43
Anonym

Hur länge ska man doppa texterna i vattnet? :)

2011-10-13 @ 20:01:38
Linnéa

Eftersom ni skriver Anonymt så svarar jag här!

Skall se vad jag kan lösa, tycker att det är jätte kul med nagellack m.m. Men pågrund av min handboll, så är mina naglar korta...

Skall även försöka ge er bättre bilder nästa gång, kanske kan bli på söndag! :)

2011-10-14 @ 18:02:07
http://linneamoberg.blogg.se/
Anonym

gud vad fina, coola naglar! Bra och fin blogg! :)

2011-10-14 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: