UNDER 500 LAPPEN


Varje plagg kostar under 500 lappen, så skall det vara!
Det är ju alltid roligare att få hem t.ex. två plagg istället för ett.


Gillar mössan och den stickade tröjan mest.
Tröjan 349 kr och mössan 149 kr - värt!


Min helg har varit riktigt bra!
Fredagen vet ni redan, men igår så var jag hemma hos Robin på dagen och tog det bara lugnt. Sedan på kvällen åkte vi hem till mig, med Linus och Sara, där vi bara kollade på film, åt onyttigt, spelade spel och hade det allmänt bra! Somnade vid 5 tiden... OPS!
Men idag vaknade jag och älsklingen vid 12 tiden, då vi gjorde god frukost och sedan så drog han hem... Men då åkte jag hem till F&F, för att äta middag och övningsköra.

Nu ligger jag i sängen och har det allmänt bra.
Skall snart sätta på ett avsnitt av modeljakten och sedan sova.

PUSS ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: