UNDERBARA LOV DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN!



Lite Chailatte, liten chokladboll, lite ipren, lite tv, detta är precis vad jag behöver.
Så trött och så har jag ont i huvudet, men en positiv sak: DET ÄR LOV!

Nu skall jag ta det lugnt i en kvart för att sedan ta och packa väskorna.
Skall senare idag träna och efter det hem till Robin för fredagsmys och idol.

Denna helg väntas det match, fest och plugg. Nästa vecka skall jag jobba massa, åka till Göteborg med Robin och njuta av att det faktiskt är lov.
Skall även försöka hinna med att träffa saknade vänner! ♥

Just det, skulle nämna detta här om dagen men glömde.
Ni som läste min förra blogg, vet att jag var smått förälskad i böckerna Elsas mode och Elsas värld och vet ni? Dem kommer ut som serie nu, läs HÄR! Jag lär iallafall sitta bänkad framför tvn! :)


Men får återkomma ikväll istället!
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: