TUESDAY


Så här gick jag klädd idag.

Starta dagen med frukost som bestod av Chai latte, macka och en kanelbulle. Onyttigt men gott, man kan ju få lyxa till det när man har sovmorgon! ;) + Så är det ju faktiskt kanelbullensdag! :)
Sedan så blev det att åka till skolan hade en onödig lektion och sedan foto! Om jag kan så skall jag få tag på några bilder imorgon, riktigt nöjd med resultatet!

Nu är jag med Li, hon pluggar lite medans jag bara chillar!
Tidagare så var Erica här och kollade på Desperate Housewifes med oss och innan det kollade jag och Li på torkel i knipa... haha!

Snart är det nog dags att sova, skola imorgon...
Har även ett kassamöte som jag måste gå på klockan 19.00 imorgon...

Så godnatt!
PUSS ♥

(Och just det! fick en jätte fin present av Li dag. Men får visa det imorgon!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: