NEW IN





Detta köpte jag på mig när jag var i Stockholm!

Lite färg i gaderoben är ju inte fel när det går mot mörkare tider.
Så köpte dessa blå tröjor på Zara, för 179 kr/st, billigt och bra! :) Gillar även att båda är längre baktill och kortare framtill. (dragkedjan på tröjan i mitten är ryggen och inte framsidan)
Blev även en ny mascara och en vinrött nagellack.



Nu har jag precis vilat lite framför tvn med en kopp Chai.

Måste alldeles strax göra iordning mig för träning och packa för en grym helg! Blir en blandning med, mys, fest, match och kanske shopping. ♥

PUSS
DAISY

Åh den första blå var helt sjukt snygg! Och vad billig! Får ta och kolla in Zara :)

2011-10-05 @ 20:00:36
http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: