TOMORROW IS MY DAY


Dagens sneak peak; Stickad tröja - Zara, Jeans - Gina Tricot, Väska - Jeane Blush, Halsduk - Accessorize.

Imorgon fyller jag 18 år, imorgon är dagen som jag har väntat på det senaste året!
Känner mig ganska otaggad eftersom jag kommer vakna själv och ingen kommer göra frukost på sängen eller säga grattis. Men i skolan träffar jag ju mina vänner, men har fortfarande tråkiga lektioner som jag skall gå på... Sedan så skall jag och Robin åka hem till mig och inte göra något speciellt... 
Fast på kvällen drar vi till Göteborg och går ut på krogen med massa vänner, så förhoppningsvis kommer det kännas som min födelsedag då!

Återkommer imorgon eller på lördag hur min dag var! :)

Men spelar inte så jätte stor roll hur morgon dagen blir, för lördagen kommer bli bäst!
Men mer om den då!
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: