+++


Var på torp tillsammans med farmor idag på min lediga studiedag.
Shoppade och hade det allmänt trevligt. Själv fick jag med mig sakerna på bilden ovan, klänningen är betydligt vackrare i verkligheten och kommer bli min studentklänning!
Den svarta t-shirten sitter så snyggt och jag är riktigt sugen på att köpa den i mintgrön också, ett riktigt bra kap från Gina Tricot för endast 149 kr!
En jeansskjorta kändes givet nu till våren och hår inpackningen är den bästa som jag har testat, kostar också bara 149 kr. Testa den, mitt hår har aldrig mått så bra!


Förövrigt sitter jag och kollar på Top Model 17
på kanal 3, denna säsong kommer bli så grym! ♥♥♥
Har annars bara tränat och pluggat idag, men måste fortsätta att plugga några timmar till.... Imorgon ska jag hålla i redovisningen för mitt projektarbete och jag har knappt börjat. Go Linnéa, älskar att jag alltid skall vara ute i bra tid...


Återkommer när jag återkommer, puss
IDAVENDELA

SV: Du måste installera en grej i din webläsare, ett litet hjärta som hamnar i menyn. Men gå i under hjälp-flikarna på Fashiolista så hittar du allt! :)

2012-04-19 @ 18:11:43
http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: