♥♥♥



Fick med mig detta hem idag. (plus lite till)
Tack Farmor!


Nu är jag äntligen klar med allt för balen och nästa studenten!
Tanken var egentligen att ha vita pumps på balen, men blev för kär i dessa så skippade pumpsen, dom kommer ju knappt synas under min långa klänning ändå!
Dessa skor kan jag ha på studenten också och sedan hela sommaren med. ♥ Min nya clutch älskar jag också, den är så perfekt!

Annars så har det inte hänt så mycket det senaste, har vart mest träning, shopping, pojkvän, vänner och massa
plugg..
Har bestämt mig för att lägga mest energi på skolan nu, så att jag blir klar med allt innan balen!
För efter det så ser planerna ut att dra till Turkiet innan Studenten och sedan ta körkort! gogogo

Nu: Åka och handla mat med pappa! Sedan plugg.
Återkommer när jag återkommer! Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: