WANT




Hur snygga smycken? Dör lite ♥
Alla kommer från JFR.


Halsband från vänster 199 kr, 149 kr, 179 kr.
Halsband understa raden 249 kr.
Örhänge från vänster 189 kr och 59 kr.


Om jag kan bestämma mig för ett halsband så blir det en beställning och då åker även de billiga örhängena med.
Har ju haft en kärlek till ringar förr, men nu på senare tid så har jag börjat tycka det är jobbigt med ringar och vill fokusera på stora halsband eller örhängen. ♥



Vad har jag för mig annars?

Just nu kollar jag på top model 17 med pojken min, har fått gjort ganska så mycket i skolan idag och kände att jag kunde unna mig en dag ledigt! Imorgon blir det plugg och träning för min del!

Men denna kväll blir det bara mys med min kärlek, har till och med unnat mig en bit kladdkaka med glass. ♥
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: