050812


collage: me • clothes: from my fashiolista

Detta skulle absolut jag kunna ha på mig idag, enkelt men fint!
Förövrigt så är jag sjunkt trött både i kropp och själ, så skippar morgonträningen idag för att orka med dagen, får köra ett längre pass imorgon kväll. Dagens planer är att först fixa lite saker hemma och sedan dra till pojken, ikväll väntas nog haddocks och imorgon blir det bara att slappa framför en mysig film, då vi för en gångs skull är lediga samma dag! ♥ (måndag) Han jobbar idag till klockan 15.

Men skall slänga på mig lite slappa kläder för att gå ner och äta frukost, hoppas att det får mig att pigna till lite så att jag orkar fixa med allt här hemma som behövs göras! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: