ANSWERS


Självklart, men tror inte det kommer bli förens till hösten dock.
Vill ju nämligen köpa mig en självutlösare, ett stativ och ett nytt objektiv, för att kunna ta bättre bilder! Har nämligen inget bra ställe att ta bilder på här hemma och ingen som kan hjälpa mig..
Men så fort jag har införskaffat mig dessa saker så lovar jag, då har jag säkert tränat lite bättre så att jag trivs bättre framför kameran också! haha

Oj, läser sjukt många bloggar så kan absolut inte välja endast en..
Men några av mina favoriter är Angelica Blick, Studded Hearts, Oracle Fox, Idavendela & Victoria Törnegren.



Måste säga mina svarta höga jeans från gina tricot, hittar sällan jeans som sitter så bra. Så för er som inte har den minsta rumpan och smalaste benen, men dock dom kortarste. haha, tips gå in och testa jeansen på gina!
Annars så måste jag säga att mina nya peplum top från lidex är en stor favorit! ♥

Handlar inte om vad jag gör eller vad han gör, utan vad vi gör tillsammans. ♥
Jag och Robin har varit tillsammans i 2 år och 11 månader den 22 augusti, vi är varandras bästa vänner och finns alltid där för varandra. Såklart man bråkar, men det gör bara förhållandet starkare om man tar sig förbi dom tråkiga stunderna!
Förtillfället så träffas vi nästan aldrig, förutom på jobbet då en kort sekund... Vi båda jobbar sjukt mycket just nu och han brukar börja 07 och jag brukar sluta 22, så vi får inte riktigt tiden att räcka till. Men utan jobb - inga pengar... Så vi har sagt att vi skall ta oss en härlig resa nu till hösten/vintern och om jag längtar! Är lite sugen på en resa när alla börjar skolan, för då är sista minuten resorna så billiga!  
Okej, vidare till svar på frågan! Gör små söta saker för varandra, behöver inte kosta något. Självklart skall man lyxa till det ibland med middag och bio som är väligt mysigt, men inte för ofta för då blir förhållandet bara ytligt! Gör det då och då, så det blir speciellt och annars kolla på film hemma i sängen, laga middag tillsammans m.m. Så gör saker med och för varandra så blir förhållandet starkt! ♥ xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: