I HAVE FELT THIS WAY, EVERY NIGHT AND DAY. WISHING THAT YOU WOULD JUST COME A LITTLE CLOSER

 

Tycker att denna låt och video är super mysig. ♥

Såg på schemat att jag börjar kl 17 och inte 16, så fick lite extra tid att vila!
Hur skönt som helst, då jag är helt slut... Fattar inte alls hur jag skall orka hela kvällen, men det skall nog gå bra hoppas jag! Skall vara lite onyttig och dricka lite cola för att få en liten sockerkick och lyssna på hög musik den sista stunden innan jag skall dra mig!
Har lite tidsinställda inlägg som kommer upp underkvällen, så som mer musikvideo och lite klädinspiration, har dock inte hunnit fixa klart collagen som jag har arbetat på.
Men ha en bra lördagskväll! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: