LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU AND EVERYTHING YOU DO, YEAH THEY WERE ALL YELLOW



Gårkvällen var super mysig tillsammans med älsklingen vi grillade, kollade på film och åt massa gott som jordgubbar, lakris, chips och kladdkakeglass. Sedan så åkte vi ner till hamnen och hoppades på att se ett stjärnfall eller egentligen flera. Blev dock för molningt så såg inget, men njöt ändå av den fina utsikten av tjörnbron, mareld och bra musik. Älskar att umgås med Robin, han får mig alltid att bli så lycklig! ♥

Idag har vi mestadels slappat eller iallafall jag, jag solade medans han städade sitt rum och lagade mat till hela familjen. Sedan såg vi på den spännande handbollsmatchen, så nära att nå guldet... Men ett silver är också bra och de kämpade på! Men nu är jag iallafall hemma, skall ta fram damsugaren och få rummet lite renare och sedan även slänga på mig träningskläderna för ett pass med cykel och styrka! xx






Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: