YOU'RE MY HERO YOU ARE MINE DEAD OR ALIVE



visit my fashiolista to see more information about the clothes

Träningen i morse gick helt okej, var lite för trött för att orka med alla övningar vid fysen.
Har fått världens huvudvärk och orkar inte göra något för tillfället, så skall vila en halvtimma och se om jag klarar av att åka till jobbet idag...  Just nu är jag väldigt skeptisk.. Jobbar ju ändå 17-23.15 så en ganska långt och sent pass. Samtidigt behöver jag pengarna, usch vad jag inte gillar att ta sådana här beslut.... Ångest!
Ovan ser ni iallafall vad jag gärna skulle vilja ha på mig idag, blir nog iallafall att slänga på mig något liknade när jag orkar! xx
Jenny Erlandsson

din design är sjukt snygg! gör du designer för andra? :) kram

2012-08-10 @ 22:27:15
http://jennyerlandsson.blogg.se/
Jenny Erlandsson

Okej, jag tycker ju din design är väldigt fin så skulle vilja ha något liknande om du har tid å hjälpa mig med en design? :) krm

2012-08-11 @ 09:01:19
http://jennyerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: