130212



Gör ett litet kliv åt rätt håll.
Mitt mål är att gå ner i vikt. Jag vill se ut som jag gjorde för 2 ½ år sedan ungefär, trivdes så sjukt bra med mig själv då, kände mig bekväm i bikini m.m. Vill känna mig fin på balen och även när jag och tjejerna åker till turkiet i maj. (om det nu blir av) Så det är det jag har som motivation.

Idag började jag dagen med att sätta mig på träningscykeln och sedan så blev det havregrynsgröt till frukost.
Om jag börjar min dag så här så ofta som möjligt, så tror jag på resultat.
Jag skall även tänka på vad jag stoppar i mig och även vara ute på promenader så fort som jag har tid, man mår väldigt bra av det och man blir peppad på att vara hälsosam. Sedan så kommer jag fortsätta spela handboll och försöka följa med älsklingen till gymmet så fort jag har tid.

Nu skall jag ta och göra iordning mig och även städa lite.
Senare kommer Matilda hit och myser, skall försöka få med mig henne ut på en promenad till havet m.m.
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: