220212


Tilda&Jag

Spenderade kvällen tillsammas med Johanna, vi kollade på gossip girl och top model sverige samtidigt som vi drack te. ♥ Förövrigt så är jag trött och stressad och morgondagen kommer inte göra det bättre...
Skola-jobbet-träning, kommer med andra ord ha fullt upp mellan 06.15-22.30 ungefär, efter det så får jag äntligen ligga i min säng igen... Hur är det man säger? Det som inte dödar mig, gör mig starkare?

Förövrigt så har jag och älsklingen 2 år och 5 månader imorgon, eller skall jag säga idag? Klockan är ju faktiskt över 12. Tiden går så sjukt fort när man är lycklig, jag har verkligen funnit min true match! ♥

Men nu skall jag ta och sova, skall upp om 6 timmar....

GODNATT ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: