MIN HELG





Min helg i bilder!

I fredags åkte jag och älsklingen och kollade på bio, mästerkatten. - helt okej film!
Efter det så åt vi thaimat, så himla gott är det! ♥ Avslutade kvällen med att kolla på den nya Twiligt filmen, så bra var den!

Igår spelade jag först match, blev 29-29.
Efter det åkte jag nästan direkt till jobbet, tog sedan en buss hem till Robin och åt middag med hans föräldrar, eftersom han redan var på förfest. Gjorde sedan iordning mig för att dra till Sibräcka på fest!

Idag så skall jag först åka hem till min vän Josefin för att beställa min balklänning!
Sedan så skall jag hem till Robin igen och äta innan jag åker till jobbet igen. Slutar kl 22 ikväll, blir sedan att sova hos älsklingen! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: