150112



Har haft en mysig men ändå upptagen helg.

Spelade match i fredags
(vann med 29-12) och sedan åkte jag och älsklingen hem till mig för fredagsmys. ♥
Sedan så har vi spenderat helgen hos honom och var även på överraskningsfest på lördagskvällen, dock var det inte så roligt.. Så bestämde oss för att ta bussen till gbg & berså. Men när vi kom dit så var jag så sjukt trött, så åkte hem till Robin igen! ♥


Imorgon väntas det skola... Var så skönt förra veckan när jag bara var i skolan en dag (ledig), men nu är det slut på det roliga, nu väntas massa skolarbeten för att sedan bli klar med allt innan studenten. 19 veckor kvar?

Men nu skall jag ta min bok, tända lite ljus och bara ha det bra innan jag sluter mina ögon.
GODNATT! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: