21.39


my new flowers • journal elle

Tidningen elle har sjukt fina fotografier i deras nya tidning.
Saknar att vara i studion och fota, måste köpa mig ett nytt objektiv snart... Synd att inte sommarlönen kommer förens i slutet av augusti och just nu så har jag inte dem pengarna.. Men sånt är livet, man kan inte få allt genom att bara knäppa fingrarna.
Annars så har min eftermiddag vart bra, besökte vårdcentralen och skall tillbaka dit igen till helgen ifall mitt "virus" inte släppt.... Sedan så åkte jag hem, lagade en överdrivet god kyckligsallad, läste elle, lyssnade på musik och kollade på 90210. Men skall inte tjata om mitt "roliga" liv nu, utan skall ta och göra mig en god kvällsmat och sedan kolla på några avsnitt till! ♥
Återkommer innan jag lägger mig, xx







Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: