23.56




Har fixat och trixat med ronjas blogg ikväll, resultatet ser ni här ovan!
Tycker faktiskt att det blev riktigt bra, lite små grejer som måste fixas bara. Ni ser antagligen att grunden är från min egna blogg, men att jag har sedan har ändrat resten.
Lite sugen på att fixa något liknande till mig med då jag har tröttnat lite på den design som jag har för tillfället, vad tycker ni?

Ni hittar förresten ronjas blogg HÄR!

Men nu skall jag alldeles strax lägga mig, riktigt trött efter att ha jobbat sex dagar denna vecka... Blev ju såpass mycket då dom ringde in mig i lördags då ni ser på tidigare inlägg att jag egentligen var ledig. Men som man säger cash is king! Imorgon väntas det shopping med mamma och på kvällen har jag inga andra planer än att försöka på mig träning, så återkommer antagligen då. xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: