CREATED BY ME







Här kommer lite bilder på mina shorts som jag köpte på gina tricot för 149 kr/st som jag har gjort om lite.
Mina vita valde jag att fransa och sätta på nitar vid ena fram fickan och med de svarta så valde jag att göra samma på framsidan och även sätta nitar på ena bakfickan.
Har funderingar på att även slita de svarta och sätta på mer nitar på bakfickan men det återstår att se.

Vill ni själv göra om ett par shorts med t.ex. nitar, så finns dem att köpa på Shock 100 st för 98 kr.
Finns även i guld och andra former.

Annars så har jag mestadels legat ute i solen hela förmiddagen, så himla synd bara att molnen kommer och förstör då och då.... Men nu skall jag slänga på mig lite kläder för att sedan åka och äta middag hos farmor och farfar. Hörs senare xx





Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: