GLOBE





src: therez.se

Hur fin är inte denna jordglob som therez fick i födelsedags present? ♥
Jag har sett den tidigare i någon butik i göteborg, men kommer inte ihåg vilken... vet ni kanske vart man kan hitta det? För jag blev väldigt sugen på att köpa den nu när jag såg dessa bilder och jag vet precis vart jag skall ha den!

Annars så blev det riktigt stressigt innan jobbet, då jag trodde jag hade tid till att även köra en halvtimma på cycklen.. Men där hade jag fel! Fick stressa till affären för att handla mat, laga den och sedan hann jag knappt äta något innan jag fick kasta mig ut i bilen... Usch
Så hann tyvärr inte svara på frågorna, så får skjuta på det tills imorgon!
Men har iallafall kommit hem nu och precis slängt i mig ett kycklingspätt, en nektarin och fitline jucie. Så nu kommer jag sova gott! godnatt xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: