MAKE UP STORE



Make up store, gör mitt favorit smink. ♥
Har testat lite olika märken tidigare, men inget slår m.u.s. Så ett tips till er som inte riktigt har hittat något smink som ni är nöjda med, testa make up store. Lite dyrare, men mycket drygare! Håller riktigt länge, märker knappt att jag har använt mitt solpuder, men det gör jag näst intill varje dag och samma med concealern. Dessa två är verkligen mina favoriter och funkar riktigt bra och gör så att det ser naturligt ut.
Men foundationen är inte fel den heller, väldigt tunn och jämnar bara till. Inte alls så tjock och dålig som de flesta andra som jag har testat på.
Sedan får man ju inte missa deras tuffa produkter som eyeliner och nagellack, dom gör så många festligare och även vardagliga "detalj" produkter som jag skulle vilja äga fler av.

Kan inte riktigt förklara hur bra dessa produkter är, så tips testa själv!
Ni kommer inte bli besvikna, men nu börjar klockan bli mycket och det är dags för mig att sova, xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: