NEW SHOES



Träffade som sagt Josefin inne på torget idag.
Fick då med mig dessa söta skor från Scoretts rea, enkla och söta. Har länge letat efter liknade sko som jag kan ha nu på sommaren då conversen kan bli för varma. Inte för att det skulle hända just nu, då vädret inte erbjuder något speciellt....
Fick även med mig en vit sängkappa som jag alldeles strax dra på sängen, tycker det är så himla fint. Skall även passa på att byta sängkläder, köpte ju två nya här om dagen. Borde även damsuga och plocka undan lite saker så att det blir rent och fint igen.

Nu skall jag inte babbla på om massa onödigt strunt, utan sätta fart och bli klar.
Senare blir det film, jordgubbar och cantalope melon. ♥ xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: