PEPLUM


black: lindex • blue: h&m • flower: vila

Om det är något som jag har fastnat för i sommar så är det peplum toppar, passformen är perfekt! ♥
Jag tycker dom sitter väldigt bra på mig, då jag har lite former och får alltid kommenteren av farmor "du har avsmalnat" haha, så antar att man ser smalare ut i dom och det är inte alltid fel!

Annars så har jag precis kommit ur duschen, skall strax slänga på mig lite kläder och smink för att gå ner och äta frukost, om en timma kommer mamma och då drar vi till torp en kort sväng!
Kanske får mig en av topparna ovan hem, den svarta har jag redan testat, perfekt material och passform!
Senare kommer svar på några frågor som jag har fått, så har ni några funderingar passa på att fråga under dagen,  xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: