QUESTION TIME


Börjar redan klockan 08 imorgon och åker direkt efter jobbet hem till mr. boyfriend, så kommer inte spendera något tid vid datorn förens på söndag, då jag firar en vän som fyllt 18 på lördag m.m.
Men kameran är med och jag återkommer när jag kommer hem igen, tills dess så tänkte jag ha en frågestund här på bloggen. Fråga på bara, allt från jobb, pojkvän, kläder, musik, smink, you name it!  Men skulle även vilja veta vad ni vill se mer av här på bloggen!

Men nu måste jag verkligen sova, godnatt xx
Jennifer

Heej =)
Kan du inte lägga upp lite mer Outfitsbilder? Hade varit kul att se hur du klär dig!
Lite mer frågor kan vara:
Din favoritblogg?
Ditt favoritplagg i garderoben?
Hur gör du för att hålla ihop med din pojkvän så länge?

2012-07-29 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: