SHALL BE MINE



Eftersom jag har gett mig själv lite av ett shoppingförbud under sommaren, så skall jag unna mig två saker till hösten som jag verkligen vill ha, ett par jeffery campbell och även objektivet nikon AF-S 50/1,8 G. Detta objektiv skall vara väldtigt bra och så är det smidigt då det är så litet. Passar mig perfekt som alltid har kameran i väskan och skorna är bara så snygga, har velat ha dem sen förra sommaren så nu är det snart dags att slå till!

Annars så åkte Sara precis, vi snackade åt massa gott och hade det bara allmänt mysigt.
Skall spändera resten av dagen med lite serier och läsa min mya tidning ELLE. Får se vad som händer ikväll, antingen åker jag till pojkvännen för mys eller haddocks eller så stannar jag hemma, får se vad jag känner för! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: