SICK

 

src: studded hearts
sommrigt, enkelt, snyggt!

Ohhh yes... jag har gått och blivit sjuk.... fuck
Igår kväll svullnade halsen upp och idag vaknade jag kl 05 med huvuvdvärk, ännu ondare hals, förskyld, ont i öronen och hela kroppen värker... Så himla underbart och perfekt tajmat... eller inte....
Imorgon har jag jobb 9-17 och på kvällen skulle jag till haddocks, men får helt enkelt se hur det blir med den dagen, återstår att se senare.

Annars så har jag haft det super mysigt tillsammans med R, därför det varit lite glest här på bloggen.
Solat, ätit god mat, gått på promenad och köpt glass, kollat film m.m. ♥
Just nu står han och plattar håret för att dra till jobbet och jag kommer nog spendera min dag i sängen... 90210 kommer nog rädda min dag och även te med honung, en varm dusch och tableter.
Återkommer om jag orkar, xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: