SUMMER FEELING



Äntligen hemma efter en underbar helg!
I fredags efter jobbet drog jag, robin och mikeal till haddocks där norlie kkv spelade och hade det trevligt med vänner. Igår så bjöd vädret på sol, så jag och pojkvännen spenderade dagen vid havet med vindruvor, kakor och bonaqua, riktigt mysigt att få känna sommarkänslan igen.
På kvällen drog jag hem till underbara Li och firade att hon har fyllt 18 genom att äta god middag, dricka, lyssna på musik både live och i högtalarna m.m..
Idag har jag och pojkvännen mest slappat i hans säng framför tvn, precis så en söndag skall spenderas!

Men har hur mycket bilder som helst som jag vill visa er och även en video.
Så kommer försöka ladda upp så mycket som möjligt här ikväll, xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: