TODAYS DETAILS



knit: monki · watch: oxxo · shorts: gina tricot

Detta har jag på mig idag, tänkte först ta en hel outfit bild men har varken sminkat mig och har endast slängt upp håret i en slarvig hästsvans, så en detalj bild passar bättre.
Valde att ha mina vita shorts, en slapp och tunn tröja och så åkte även klockan på. I öronen hänger två kors och på fötterna har jag mina nya skor.

Nu skall jag slänga på mig lite träningskläder för att sedan dra ut och springa lite.
Senare så skall jag mysa ner mig i sängen tillsammans med en kopp te och kolla på min nya favorit serie 90210, fastnade direkt för den och har endast kollat på två avsnitt hitills.
Ett tips för er som gillar serier: www.cucirca.com
Där finns massa serier som man kan kolla på direkt lagligt, istället för att vara en bov och ladda ner.

Hörs senare, xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: