22/230612







Hej alla, hoppas eran midsommar var bra!
Själv så spenderade jag mestadels min på jobbet som sagt, men vid halv 11 så blev det iallafall film mys med älsklingen. ♥
Köpte med mig lite honungsmarenerade kamben, jordgubbar, cider, kladdkaka, glass och chips, till mig och Robin. För lite mys måste man ju unna sig trotts att man inte har en midsommarkrans och fest.

Förövrigt så är jag hemma nu och har ingen anning om hur dagen skall spenderas, men lutar mest åt att ta det lugnt med lite filmer/serier och äta något gott. Imorgon drar jag trotts allt till Lysekil och förhoppningsvis för sista gången, iallafall när det gäller körkort.
Men återkommer senare, vill ut på balkongen nu i det fina vädret!
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: