300612





Just nu sitter jag och funderar på om jag skall åka till Göteborg och festa med några vänner eller ligga ensam hemma och kolla på serier.
Jag är riktigt trött och har huvudvärk, men samtidigt är jag sugen på att dra in... Vilka extremt jobbiga val man måste göra ibland, men om jag är realistisk och kollar på klockan lär jag aldrig hinna då bussen går om 45 minuter och jag sitter just nu i pyjamsshorts och linne.... fuck då...
varför går det inte fler bussar från orust?...

Annars så har min dag varit helt okej, vaknade och gick då direkt ut på en promenad och åt sedan en jätte god frukost... Ne nu överdrev jag, så god var den inte... Men helt skapligt okej.
Sedan så åkte jag och jobbade i 5 timmar och sedan åt jag middag hos farmor och farfar och nu sitter jag här...

Men nu skall jag sätta på Pretty Little Liars i min ensamhet, men det skall faktiskt också bli mysigt! ♥
xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: