FINALLY



KÖRKORT!!!!!!
Idag gjorde jag min uppkörning i Lysekil, hade sovit dåligt och vart nervös men när jag väl hade en liten körlektion precis innan lektionen så släppte allt och det gick riktigt bra, inga fel förutom att jag tog fel på höger och vänster vid ett tillfälle, men fixade det direkt. Ja, jag vet höger och vänster lärde man sig på dagis, men att fela är mänskligt, right? :)

Annars så har jag inte gjort något speciellt, åkt hem och legat ute och solat i det fina vädret. Dock skall vinden från havet alltid förstöra och göra det för kallt för att ligga halvt naken en längre tid..
Senare blir det nog middag hos farmor & farfar och ikväll blir det nog filmmys, fast man vet ju aldrig, kanske kommer upp något annat och roligare.
kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: