FOR SUMMER




Vad tycker ni om gina tricots kläder?
Självklart kan man hitta mycket bättre kläder när det gäller kvalité m.m. men då får man allt lägga till en slant eller två. Jag tycker att gina överhuvudtaget har blivit bättre och bättre, både när det gäller kvalité och stil. Ovanför finns det lite kläder som jag gärna skulle vilja äga.
Imorgon skall jag in till torget en stund tror jag, för att träffa Sandra. Så då blir det nog att dra in till gina och se om jag hittar något fint. Har även sätt andra kläder bland nyheterna förra veckan som jag gillade, men dessvärre är de slut på hemsidan så kunde inte visa dom här, men de kanske finns i butik, vem vet!

Efter träningspasset förut så försvann min energi helt, så nu blir det att sova.
Återkommer imorgon, puss

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: