MIDSUMMER



collage: me

Har precis duchat efter att ha vaknat av fågelkvitter och sol, ibland är det ett bra val att somna med fönstret lite öppet och bara transparanta vita gardiener framför fönstret.
Idag är det midsommarafton, vilket är en av mina favoritdagar på året. Men dessvärre missade jag det förra året då jag var i Gran Canaria med min pojkvän och även iår missar jag det halft som halft pågrund av jobb.
Men pengarna behöver jag om jag skall ha råd med allt jag vill göra i sommar! ♥
Jag tänkte iallafall ta och göra mig midsommar fin ändå och sedan gå ner och äta en god frukost innan jag drar mig mot pojkvännen innan jobbet.

Lite senare kommer ett collage på hur man kan göra sig midsommar fin! ♥
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: