NEW IN









Var i Göteborg här om dagen och shoppade, fick då med mig lite saker hem som jag hade glömt att visa.
Jeansen kommer från Zara och kostar 499 kr, ville ha ett par nya vita jeans så dessa blev perfekt med de fina guld detaljerna. Sedan så har jag även fallit mig in på guld smycken, så när jag gick in på ur & penn och fick syn på klockan ovan, kunde jag inte motstå den och verkligen inte när den var på rea och blev min för endast 198 kr. Nagellacket tyckte jag hade sådan min glans och färg så var tvungen att åka med hem, detta lack kommer då från gina tricot och heter 67 luxurious.
Fick med mig en del annat smått och gott också som underkläder, mys shorts, nitar m.m.

Har inte blivit så mycket uppdateringen de senaste eftersom jag inte vart hemma.
Har varit mycket ute tillsammans med Tilda och haft det mysigt, bland annat shoppat på Göken, fikat vid hennes brygga, fikat på min balkong, blåst såpbubblor och annat skoj.
Kommer upp bilder från gårdagen senare, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: