19 GRATIS - APPAR



Tänkte att jag kunde bjuda på några bra tips på gratis appar för iphone, vet att vissa finns för andra android men inte alla.

1. Action Movie fx är en app där man kan spela in olika videos och spränga saker på skoj. Med min löjliga humor älskar jag denna app!


2. Bloglovín är en app där man kan följa sina favorit bloggar, använder denna app varje dag.

3. Instagram är en app där man kan kan dela sina foton direkt via mobilen och även följa sina vänner. Eller varför inte någon som lägger upp bilder som speglar sin egna stil så man får lite inspiration?

4. Flashlight är en enkel oh bra ficklamps-app. 

5. Spotify
antar jag redan att alla redan känner till, men används dagligen för mig för att lyssna på musik!

6. Vintage Cam är en kamera app med fina filter.

7. Sound Hound är en app som känner igen nästan varje låt som helst, så kan man få reda på vilken låt-titel och vilken artist som är på låten som spelas i t.ex: affären, krogen m.m.

8. Framestastic är en jätte bra app för att sätta ihop bilder i collage och ramar.


9. PS Express är en app som man kan ändra de grundläggande sakerna i bilderna och även beskära bilderna som man t.ex print screenar från mobilen.

10. Wordfeud är ett spel där man spelar alfabet och utmanar sina vänner.

11. Pic Collage
är en app som man kan göra fina collage med massvis av bilder.

12. Emoji Free är en app med massa smileys som man kan använda i sms, tweets m.m till andra som har iPhone.


13. Skype är en app där man kan skypa (video-samtala) direkt från mobilen!


14. Draw something är ett spel där man ritar något och låter sina vänner gissa vad det är för något. 

15. Tv.nu den perfekta tv-tablån där man kan se vad som är på tv och vad som kommer.

16. Social Girl ett spel där man är en tjej som skall komma upp i populär nivå, få en bättre relaktion med sin pojkvän och gå på olika dejter. Låter ytligt, men är faktiskt kul!

17. Pixlromatic
är en kamera app där man kan redigera bilderna i.

18. Backgrounds är en app där man kan spara massa olika bilder som man kan sedan ha som bakgrund, jag har hittat min där och har använd den i evigheter. Men älskar den! ♥

19.
Messages är en app där man har bara chaten från facebook, jätte bra när man snabbt skall få tag på en kompis.


Detta blev nog det längsta inlägget på länge som jag har gjort, men hoppas ni fick några tips!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: