NEW IN





Detta är lite nytt som jag har köpt till mig.
Det på översta bilden köpte jag i Alanya och det på understa bilden idag på torget. Skall även köpa mig shortsen i vitt. Sitter perfekt och kostar endast 149 kr.
Så skall jag göra de lite roligare själv, genom att fransa de vita, slita de svarta och de rosa får faktiskt vara enkla, eftersom färgen inte är så deskret.
Förövrigt är jag jätte nöjd men mina inköp, allt kommer verkligen komma till använding!


Annars så skall jag snart äta middag för att sedan dra och träna, innan dess skall jag vila och förhoppningsvis om jag orkar fixa i gaderoben. Just nu får jag inte plats med något... Har en hel kläddhög på fotöljen och i en "låda" på marken, samtidigt som gaderoben är full..  Så rensa är något som jag måste göra! Antingen sen eller imorgon.


Känns inte så roligt att skriva här på bloggen längre, är för uppspelt med allt annat som har varit och skall ske, som t.ex. balen, resan, studenten och körkort. När allt detta är gjort, i slutet av månaden så kommer jag tillbaka på riktigt med nya tag och ny energi. Enerigen just nu är inte på topp, känns som en död zoombie som går runt. Men fick faktiskt lite energi kickar idag, då jag fick reda på att jag har MVG i 3 ämnen till och även har jag städat ut skåpet i skolan. Snart är man fri! ♥
Men så snart jag har tid och energi, så kommer bilder från balen och resan upp! Skall även göra om headern så att den blir lite sommrigare! :)
PUSS

Anonym

vad ska du göra till hösten? jobba eller studera? vill du läsa vidare? vad vill du jobba med? :) tack för en grym blogg!

2012-05-28 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: